Sunday 17 June 2012

MASIH BANYAK ILMU UNTUK MENGENAKAN ORANG DIPELAJARI

Hasil dari pengamatan dan pembacaan, ada beberapa kesimpulan yang boleh diambil. Iaitu:

DUKUN SANTET/SANTAU
Masih ada orang yang sanggup melakukan perbuatan jahat, meskipun tahu apa hukumnya, masih ingin berjumpa dukun bagi mengenakan ilmu santet kepada seseorang. Ia semacam santau. Jika anda dendam dengan seseorang dan ingin memberikan pengajaran tetapi tidak sampai membunuhnya, maka Mustika Santet boleh diperoleh untuk dikenakan kepada seseorang. Mustika ini hanya menggunakan media sebiji terung, yang ditujukan kepada seseorang. Dengan melakukan sesuatu ke atas terung di tangan, maka konon orang yang dituju akan terasa sakitnya.

TELAN KAPSUL PUKAU
Ada pula ilmu untuk memukau orang sampai mereka tertidur, caranya mudah, tidak perlu baca buku tebal atau ilmu sebeban, tetapi cukup dengan menelan "kapsul" Mustika Hipnotis. Setelah ditelan, anda boleh menidurkan orang, membuatkan orang tak tentu arah, bingung setelah kena asap rokok. Banyak cara boleh dibuat, ada yang lempar batu kecil, senyuman bermakna, bersalaman dan sebagainya. Konon dengan ilmu pukau ini mangsa akan ikut sahaja apa yang anda mahukan.

MUSTIKA QARUN
Untuk orang yang banyak hutang, dan ingin selesaikan hutang dalam masa seminggu lebih, Mustika Jin Qarun akan dibekalkan kepada anda. Ia seperti Mustika Bumi yang juga ampuh untuk mereka yang menghadapi masalah hutang. Nama Qarun juga dijadikan daya tarik untuk sebuah ilmu kaya, dikatakan anda akan jadi seperti Qarun, kaya raya, tujuh keturunan tak habis, bayangkan! Mustika Qarun, walau tak ada korban atau tumbal negatif terhadap anda, tetapi anda kena sediakan sajian sebulan sekali, kalau cuai, harta yang ada lenyap semuanya. Hebat!

SAHABAT JIN
Kepada sesiapa yang suka berkawan dengan jin, maka ada orang pintar sediakan Mustika Jin Habib, konon dengan mustika ini anda akan didampingi jin khadam jenis putih dan hitam. Boleh diajak berbual-bual, dan boleh diminta membantu anda untuk mengenakan pelet kepada gadis idaman [atau lawannya], boleh diajak untuk meraga sukma [merayau di alam mistik], hipnotis [pukau], kebal dan pelarisan.

PEREMPUAN JIN
Mustika Ratu Selatan atau Ratu Kidul. Banyak dukun mendakwa mempunyai ilmu atau benda-benda mistik yang dikaitkan dengan nama Ratu Kidul. Kebenarannya tidak dibuktikan lagi, tetapi menurut yang empunya ilmu, siapa memiliki akan didampingi khadam jin atau tenteranya Ratu Kidul bagi keperluan apa sahaja, tetapi hanya kepada orang tertentu sahaja.


IBLIS
Ada juga yang menyediakan Mustika Ifrit, nama iblis yang dibenci lagi dilaknat. Ini pegangan kepada sesiapa yang ingin kesaktian yang tiada had. Ada doa kunci dibaca dan terus jadi. Anda boleh melihat alam mistik ghaib rendahan, boleh tengok jin, boleh panggil jin, toyol, dan sahabatnya. Dengan ilmu ini juga boleh memelet orang lain, boleh memukau orang, boleh menyantet seseorang yang dibenci, boleh buat azimat dan tangkal, pendeknya sesiapa yang memiliki mustika ini dia menguasai dunia mistik.

Begitulah, antara lain ilmu mistik yang ditawarkan oleh seorang pintar kepada peminatnya. Di antara sekian banyak ilmu, masih ada ilmu yang mahu menganiaya orang secara ilmuan, masih ada orang yang kemaruk dengan ilmu-ilmu yang menggunakan makhluk halus seperti jin dan khadam yang bukan-bukan.
Kesimpulannya, hanya orang yang berilmu sahaja dapat membezakan sesuatu itu ilmu yang haq atau ilmu yang batil. Saya tak mahu komen lebih-lebih. []

1 comment:

  1. kat mana nk beli kapsul pukau? awk ada jual ke kapsul pukau? kalau ada sy nk beli nuraiminabihah83@gmail.com

    ReplyDelete